Гарантія та сервісне обслуговування

1. Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним та не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється під час купівлі.
2. Гарантія передбачає безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну у фірмових сервісних центрах України та Європи, або заміну на аналогічний за призначенням пристрій (у разі неможливості ремонту).
3. Гарантія діє лише за наявності Договірного гарантійного зобов’язання.
4. Покупець зобов’язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитись із правилами його використання та гарантійного обслуговування.
5. Гарантія поширюється тільки на технічну частину телефону (працездатність пристрою)

Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Заміна виробу проводиться в тому випадку, якщо його не можна відремонтувати. Термін гарантійного ремонту в залежності від його складності може становити від 3-х до 14 робочих днів, в залежності від складності ремонту та наявності запчастин, без урахування часу транспортування.

Власник виробу самотужки і власним коштом здійснює доставку на сервіс

Для повернення чи обміну товару при собі необхідно мати:

  • Повну комплектацію товару
  • Обмін та повернення б/в техніки: ні(гарантійне обслуговування)